Sterk Westerkwartier start nieuwe campagne met hulp van de Noorderpoort!

Samen Sterk met Sterk Westerkwartier, zelfs op TikTok

Westerkwartier – Sterk Westerkwartier is een eigentijdse en moderne partij. Dat willen we ook uitstralen in onze positieve campagne. Maar de verrassing was toch groot toen campagneteamlid en factie-assistent Rudie Kiesbrink uit Zevenhuizen met het voorstel om TikTok te gaan gebruiken in onze campagne.

Met geen woorden, maar daden zijn er nu een flink aantal filmpjes klaar die de komende weken getoond worden via TikTok, andere social media en natuurlijk onze website!

Samen Sterk in Social Media
Twee studenten Tim Veldman 18 jaar uit Zevenhuizen en Dylano Jonkman 19 jaar uit Leek van de Noorderpoort, Opleiding Audiovisuele-Specialist zijn vanaf half januari druk bezig geweest om de filmpjes voor te breiden en uiteindelijk aan te maken. Het resultaat is meer dan professioneel en het resultaat kan de komende weken tot aan de verkiezingen via verschillende mediakanalen bekeken worden!

Wat is TikTok?
Op TikTok kun je jezelf filmen terwijl je danst, zingt of playbackt. De video’s kan de maker vervolgens zelf bewerken met verschillende effecten en online plaatsen. De filmpjes duren 15 tot 30 seconden. Na het online plaatsen kunnen gebruikers van de app deze met elkaar delen, liken en reacties achterlaten. De filmpjes kunnen ook meteen worden doorgeplaatst op andere social media zoals Facebook. TikTok is een van de meest gebruikte apps ter wereld.

De app heeft meer dan 100 miljoen gebruikers van over de hele wereld, die elke dag goed zijn voor meer dan 10 miljoen filmpjes. De kans is dus groot dat jouw zoon of dochter de app ook gebruikt of er in ieder geval van gehoord heeft. Misschien kent je zoon of dochter de app eerder als Musical.ly. Uiteindelijk is Musical.ly overgenomen door een bedrijf in China en samengevoegd onder de naam TikTok.

   
Back to top button